We staan in de krant!
Verslaggever Tim van Dijk van De Rijnpost heeft vandaag een leuk stukje in zijn krant geplaatst over de straatspeeldag. Tim heeft Corrie en Herbert geïnterviewd (zie foto). Het stukje kun je hier bekijken: Rijnpost 4 juni 2010 (pdf)

